Wednesday 30 November 2011

What kinda love you choose ?

Hey peeps , everybody says they need love and bla bla bla.Bagi pendapat aku , memang semua orang nak rasa dihargai disayangi .Aku pun tak nafikan tapi aku tak setuju bila orang lebih penting kan kasih sayang seorang lelaki yang digelar BF yang ada dengan kita hanya sementara waktu . Yeah , bukan lah aku tak pernah ada bf cuma aku baru sedar yang ada orang yang lebih sayang kan aku . Aku ingat lagi after BF aku tinggalkan aku, aku memang kecewa,takda semangat , nangis setiap hari.i feel terrible ! well , i open my eyes .That i forgot that i still have people that need me .Aku lupa yang aku perlu kejar cinta pada tuhan yang sentiasa ada dengan aku even susah senang.Keluarga aku yang terima baik buruk aku.Even aku buat salah .Dorang yang bagi aku dorongan untuk kembali ke jalan yang benar.Real friends that always be there when i need someone.This is more precious .Kita boleh cari berjuta boyfriend ! but only have one god one family .

No comments:

Post a Comment